ייעוץ רגשי ממוקד במקום העבודה

ארגון מצליח
הוא ארגון בריא

חברות וארגונים מצליחים מתבססים על תרבות עבודה שמקדמת איכות חיים ורווחה. ארגונים כאלה מכירים בחשיבות שבשמירה על בריאותם וביטחונם של העובדים שלהם, ומבינים את המשמעות של ה-well being של עובדיהם כמפתח להצלחת הארגון.

בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים מבינים ששירות EAP – גישה לייעוץ ותמיכה נפשית ומנטלית לעובדים בארגונים ומקומות העבודה – הוא הכרחי. הצורך הזה קיים ביתר שאת בתקופה הנוכחית הרוויה בשינויים, חוסר ודאות ויציבות, ומתחים בבית ומחוצה לו.

איך בריאות הנפש של העובדים משפיעה על ארגונים?

אנחנו חיים בתקופה סוערת בה רבים מדווחים על מתח נפשי, דיכאון, חרדה ומצוקות רגשיות בעבודה ומחוצה לה. על פי דו"ח אחרון (לשנת 2020) של Bank of America בעיות אלה רשמו עלייה משמעותית בקרב עובדים מכל המגזרים. קיומם של קשיים אלה בכוח העבודה, משפיע באופן ישיר על הארגונים והמעסיקים בדמות מוגבלויות זמניות, בעיות בטיחות, איחורים, היעדרויות מהעבודה או עבודה בתפוקה נמוכה, סיום העסקה, וכיו"ב. מחקרים מראים כי לחץ וחרדה גורמים להיעדרות מעבודה, אפילו יותר מאשר מחלה או פציעה.
עוד על פי אותו דו"ח (Bank of America), כאשר עובדים נשאלים מה תורם לרווחתם הרגשית ולפרודוקטיביות שלהם בעבודה, רווחה נפשית (Mental wellness) דורגה מעל בריאות גופנית ופיננסית.

למה יעוץ רגשי אונליין?

לבד מהמגבלות של העת הנוכחית, ייעוץ אונליין מספק עוד כמה יתרונות:

זמינות וגמישות: מכל מקום, בכל זמן, בכל פלטפורמה, אפילו בדרך לעבודה או בהפסקת הצהריים ,  98% מהאנשים דיווחו כי טיפול מקוון הוא הרבה יותר נוח  מטיפול פרונטאלי.

טיפול מקוון הוכח כיעיל ביותר: מחקרים גילו כי אנשים העוברים טיפול מקוון יכולים לחוות ירידה של 50% בתסמיני הדיכאון, וירידה של 57% בתסמיני החרדה.

הטיפול הוא דיסקרטי לחלוטין ומותאם לשעות ולזמינות של הפונים אליו.to.talk2 מתחייבים לחשאיות מוחלטת ביחסים שבין המטפל למטופל, ושום מידע לא עובר לארגון או לאדם אחר. 

הייעוץ שלנו

הייעוץ שלנו

אופי השירות:  to.talk2  מספקת פתרון פשוט, יעיל, חסכוני ודיסקרטי שנועד לתת מענה לארגונים השונים ולעובדים המתמודדים עם קשיים רגשיים בטווח רחב של נושאים – מקשיים יום יומיים ועד התמודדויות מורכבות יותר. אנחנו מאמינים שעובדים החווים קונפליקטים או נתקלים באתגרים רגשיים/משפחתיים/הוריים צריכים לקבל מענה מהיר ומכוון מטרה, כזה שמקנה להם כלים פרקטיים להתמודדות עם הקשיים שאותם הם חווים.

איך זה נראה: השירות של  to.talk2 בנוי כשירות ישיר בינינו לבין אלה הפונים לקבל ייעוץ רגשי. כל פונה מתחבר/ת באמצעות שם משתמש וסיסמא, בוחר/ת יום ושעה ומתחבר/ת באמצעות זום מאובטח לפגישה. כל שירות כזה כולל מספר פגישות שיוגדר מראש ויהיה ממוקד מטרה, יעיל ודיסקרטי.

חשוב לדעת: בגלל אופי השירות, הייעוץ הרגשי, תוכנו והאנשים שקשורים אליו, אנו שומרים על חשאיות מוחלטת ושום מידע לא עובר ביננו לבין המעסיק שבחר להציע שירות זה לעובדיו, וכללי האתיקה וחיסיון מטפל מטופל נשמרים באדיקות גם בפלטפורמה זו.